Doonderdag 30 april TWEE NIEUWE VIDEO'S EN AFSCHEID

30 april 2015 - Feldkirch, Oostenrijk

Frans en ik hebben weer 2 fantastische dagen achter de rug. Zie de video's. Ze zijn deze keer niet zo komisch, maar geven wel een goed beeld van ons gevarieerde fietavontuur in Oostenrijk.

Morgenmiddag gaan wij na 16 dagen samen fietsen uit  elkaar. Snik, snik. Frans gaat vanuit Bregenz met de trein terug naar Amsterdam. Ik fiets alleen verder door Duitsland. Over ongeveer een week ontmoet ik Karel in de buurt van Koblenz. Dan fiets ik samen met hem  naar Nederland. Ik zie er naar uit.

1. Bob:
    30 april 2015
    Aangezien het vandaag niet vrijdag maar wel donderdag 30 april is, hoop ik maar dat Frans zijn goede trein terug haalt! Haha.
    Maar het was heel leuk om de hele tijd met jullie mee te leven en mee te kijken. Komische video natuurlijk onbetwist hoogtepunt.
    Bedankt voor de verhalen en veel plezier bij het afzakken van de Rijn.
  2. Frank:
    Hoi Piet,
    Het is heel leuk geweest met al jouw verhalen. Ik neem aan dat er thuisgekomen nog veel meer verhalen verteld gaan worden. In ieder geval: tot na de vakantie.
  3. Ti:
    30 april 2015
    Ik hoop toch echt Piet, dat je je lange broek aan had afgelopen dag -:)
  4. Klaas Adema:
    30 april 2015
    Piet en Frans, Ongelooflijk, sneeuw (hoewel... wij hadden nog nachtvorst onderlaatst), en dan het volgende filmpje weer prachtig groen. Je geniet steeds van het landschap -ik ken je passie voor bergen-, maar jullie eten daar telkens ook wel erg lekker, althans dat noem je vaak. Nu moet je als je veel fietst ook wel veel eten, natuurlijk. Ik ben ook benieuwd naar andere verhalen (zoals Frank), Heb je bijvoorbeeld nooit pech gehad met de fiets? Niet dat ik dat hoop natuurlijk, maar je kunt dat toch wel verwachten. En hoe gaat het met de vermoeidheid? Zijn jullie nog steeds zo fit? Klaas (en André)
  5. Maria:
    1 mei 2015
    Bikkels! Wij gaan lekker een paar dagen van Amsterdam en jouw huis genieten.....
  6. Gerard & Toa:
    2 mei 2015
    Hoi, Eenzame Fietser(met dank aan Boudewijn de Groot),
    Prachtige video vanaf de Arlbergpas!
    Je zit natuurlijk een beetje in een rouwproces over de scheiding van tafel en fiets met fiets- en schaakma(a)t Frans, maar houdt moed: straks weer nieuwe uitspattingen met Karel!Ondertussen: pedaleer-ze lekker langs Vader Rijn en
    auf wiederhören
    G