Zondag 5 april SNEEUW en ILJA

5 april 2015 - Genua, Italië

SNEEUW

De reis ging prima: alles op tijd, maar matig geslapen en het duurde wel lang (meer dan 20 uur). Veel relaxter en sneller dan met de auto. Zwitserland was weer prachtig, eerst meren, daarna sneeuw !!! En toen zon.

ILJA LEONARD PFEIFFER

Ik wilde nog een keer naar Genua omdat ik La Superba zo'n mooi boek vond en later kreeg ik ook nog De filosofie van de heuvel van Marian cadeau. Ook heel mooi, vind ik althans. Dus direct na de hotelincheck naar het Piazza delle Erbe. Na een kwartier kwam Hij ook! Ik kon het niet nalaten om naar hem toe te stappen en te zeggen dat ik zijn boeken mooi vond. Eigenlijk ook wel gênant, zulke dweperij. Ik zei dat ik hem niet verder wilde storen. Hij gaf me een hand en zei dat het voor hem een genoegen was om me te ontmoeten. Ik heb hem niet gevraagd waar de Bar met de Spiegels is waar het mooiste meisje van Genua werkt(e).

1. Annemarie:
    8 april 2015
    Kwam de schrijver van dat boek gewoon langs? Woont daar niemand anders? Kan hij uithet niets? Kom piet beetje meer informatie hoor; )
  2. Annemarie:
    8 april 2015