VLAGVERTOON IN FERRARA

22 april 2015 - Ferrara, Italië

We wisten niet wat we zagen toen we na 95 km fietsen over de Povlakte vanaf Ravenna in deze prachtige stad arriveerden. En dit is nog maar een van de vele pleinen hier. Dit is mijn eerste video die ik met mijn i-pad maak en ik hoop dat hij goed overkomt. Wat is dit een geweldig land.

1. Annemarie:
    22 april 2015
    Wow wat leuk Piet en wat doen ze dat geweldig!
  2. Klaas Adema:
    22 april 2015
    Mooi, Piet. In Nederland heb je ook vendelzwaaiers, maar in Italië doen ze het toch heel wat mooier kunstiger. Inderdaad, wat een prachtig plein. Je kunt er zo een film maken die in de middeleeuwen speelt. Ik kan me voorstellen, dat je van die reis geniet. Klaas.
  3. Gerard & Toa:
    22 april 2015
    Hoi videokunstenaar Pietro Petto, Bill Viola is er niets bij.
    Je video naar de Lage Landen etc. is de Alpen goed over gekomen - splendido!
    En bijzonder dat jullie aankomst in F door de lokale bevolking zo uitbundig is gevierd.
    We zien uit naar meermeermeer.....
    G/T
  4. Heleen:
    23 april 2015
    Lieve Piet,
    ziet er erg goed uit! leuk een video, even een beetje meepikken van je mooie tocht.
    Hartelijke groet
    heleen
  5. Toke:
    23 april 2015
    Het duurde even, voordat we hem konden bekijken (lukte niet met de telefoon), maar dan zie je ook iets bijzonders. Kunstig wat die knullen doen en dan op zo'n prachtig plein onder een strak blauwe lucht. Heerlijk!
  6. Sanne:
    24 april 2015
    Mooi en leuk! Zou ook wel even op dat plein koffie met jullie willen drinken of een wijntje! Liefs